Fortfarande BMA. Såklart!

Det är drygt 8 år sedan jag skapade denna blogg. Relativt nyexaminerad. Engagerad. Förväntansfull inför yrket. Bloggen har blivit bortglömd men engagemanget i min yrkesroll finns givetvis kvar! Vad roligt att kika in här på bloggen och se att det faktiskt är personer inne och läser mina gamla inlägg om vardagen på blodcentralen.

Kort efter mitt sista inlägg så bytte jag faktiskt jobb. Jobbet på blodcentralen var bra, men det fanns ett annat som lockade mer. Jag sökte en tjänst hos Rättsmedicinalverket (RMV) på det histopatologiska laboratoriet och fick det! Så här har jag nu jobbat sedan dess. Jag kan knappt tro att det har gått 8 år. Jag trivs fortfarande otroligt bra.
Om intresse finns så kanske jag kan berätta om varför jag trivs så bra! :)

"Headern" stämmer väl fortfarande ganska bra in, så den behöver jag kanske inte byta.
Biomedicinsk analytiker - på blodigt allvar

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0